Annons:
Etikett00-om-sajten-ifokus
Läst 2750 ggr
cacao
2009-03-28 18:26

Välkomna!

Detta är tänkt att kunna vara en informations och samlingssajt för alla som har något som helst intresse i dessa hästar, oavsett om man tillhör någon avelsförening eller ej, eller om man äger någon IC eller inte. Välkomna att skicka in artiklar eller förslag på artiklar som ni vill ska finnas här på sajten till sajtvärden eller någon av sajtens Medarbetare.

Håll språket vårdat och vara rädda om varandra så kan vi se till att vi tillsammans kan göra så god PR för dessa hästar som det bara går!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

Annons:
AnneN
2009-03-29 18:54
#1

Har aldrig förr hört talas om denna ras, men var bara tvungen att bli medlem på sajten för att denna ras är så otroligt vacker och jag vill få chansen att kanske lära mig lite om den.Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

cacao
2009-03-29 18:59
#2

Som sagt var så är den rätt ny i Sverige, men i England och på Irland finns dom i massor!

I Sverige finns det ca ett 1000-tal reggade hästar av denna sort och rasen växer ständigt. Oavsett om man är hästintresserad eller ej så dar dom ju blickarna till sig då dom vad jag vill påstå är det närmaste en levande "sagohäst" man kan komma.

Välkommen som medlem och hoppas du kommer att ha nöje av att vistas här!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-03-30 09:25
#3

Redan 10 medlemmar och då är inte sajten ens lanserad officiellt än!

Himla skoj tycker jag i alla fall!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-04-01 00:51
#4

20 medlemmar!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

AnneN
2009-04-01 01:40
#5

Oj här går det undan Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

flowergirl
2009-04-14 16:38
#6

ha ha tyckte väl att jag kände igen "bönan cacao"Flörtsåg dig för ett tag sedan på trådslöjd sajten och fick en känsla av att vi setts och nu förstår jag varför..

-jag som skriver detta har tinker stona Elly och Nelly och med ditt häst minne så vet du nog vilka vi är!!lycka till med denna sajt,med din energi så blir den nog mycket intressant, Stor kram MiaSkrattande

Annons:
cacao
2009-04-14 19:25
#7

Visst minns jag dig Mia! Jag tog ju några härliga vinterbilder på dina vackra tinkrar när vi rastypade och ditt underbara hus glömmer man knappast heller i första taget :)

Välkommen hit :)

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-04-15 09:41
#8

Vi på irishcob iFokus är nu uppe i 52 medlemmar!

Länka gärna till sajten!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-04-26 14:08
#9

I skrivande stund är vi uppe i 59 medlemmar.

Sista veckan har det varit låg aktivitet här på sajten, men vädret ute har också varit fantastiskt så jag förstår att inte så många sitter vid sina Datorer :)

Själv har jag för tillfället en lånad dator då min egna är inne på lagning så endast några få artiklar har publicerats samt att jag själv inte har kunnat vara lika aktiv att hålla igång sajten som tidigare.

Mer artiklar är på gång och ni som har fått föl, publicera gärna era bilder här på Irishcob iFokus!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-05-13 12:56
#10

Hej igen och välkomna ni nya medlemmar här på Irish Cob i fokus!

Idagsläget är vi uppe i 66 medlemmar på den här sajten och det är jättebra enligt mig!

Aktiviteten har kanske inte i dagarna varit den allra högsta men det ser ut att vara detsamma över i stort sett de flesta ifokus-sajter den här årstiden och inget som är direkt konstigt eller ovanligt då folk på våren och i början av sommaren kanske har "skojigare" saker för sig än att sitta vid datorn.

Nya artiklar publiceras dock regelbundet och forumet hålls igång skapligt!

Har fått bra respons bland IC/Tinkerfolk som tycker att sidan är informativ och trevlig att gå in på.

Vi kör alltså vidare i samma spår och tveka inte att komma med förslag på artiklar och diskussionsämnen ni vill lyfta fram!

Hälsningar Susanne Karlsson

Medarbetare på sajten irishcob

 

cacao
2009-05-28 01:59
#11

Aktiviteten är väl inte på topp men ändå har vi idag över 70 medlemmar :) Antar att vårväder mm gör att aktiviteten minskar så här års då det är skönare att vara i stallet eller ute och rida än att sitta inne vid datorn :P

Grattis till alla söta föl och hoppas ni alla får en fortsatt trevlig och skön vår!

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

 

kaka1234567
2009-10-23 00:58
#12

Älskar den här rasen så vaker.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Trine
2011-06-18 21:17
#13

Är ny på dessa raser , men ska försöka lära mig snabbt om mkt nu iom att jag köpt min "drömhäst" som jag vill bli gammal med !Skrattande Får sitta här o läsa i trådar..

Annons:
Upp till toppen
Annons: