Annons:
Etikett02hingstar
Läst 2038 ggr
wester-ek
5/13/10, 8:16 PM

Föl 2011?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nolbackens Cornelius står till förfogande till friska ston i Knivsta under 2010.

 "Conny" är lätthanterlig och gör alltid sitt yttersta för att göra rätt! Han har redan ett hingstföl efter sig och vi väntar med stor spänning på dom andra tre som ska titta ut under sommaren 2010.

  Conny är löshoppad med god teknik och gör det med öronen framåt, påbörjad inridning och tömkörs regelbundet för framtida äventyr med vagn.

Det finns möjlighet att ha sitt sto på fribetäckning om så önskas men främst betäcker vi för hand och för betäcknings journal till stoägaren.

Pris och "Bra-Att-veta" finns på hemsidan:

www.stuterijewa.se

Välkommna.

Annons:
Perly
5/13/10, 8:41 PM
#1

Bor visserligen inte i knivsta, men vad är han mätt på?

Alltid Oavsett

wester-ek
5/13/10, 11:14 PM
#2

Vi har mätt honom hemma till 138 cm i mkh, så han är inte jätte stor….

( Fick lite kritik att ja la "tråden fel" på en annan sajt så jag vill gärna att ansvarig kanske lägger den där den ska vara?! För jag vill inte trampa någon på tårna…)

Perly
5/13/10, 11:28 PM
#3

Okej, kollar nämligen runt lite efter en hingst på 155+ visserligen ska jag väll inte ta något föl på stoet de närmaste två åren men kan ju vara bra att veta vad som finns på "marknaden"^^

Tror tråden skulle ha lagts på 04.Avel men sajtvärden får väll ändra isf :)

Alltid Oavsett

cina65
5/14/10, 2:41 AM
#4

#2 Tycker nog den ligger rätt, du gör ju på sätt och vis reklam för din hingst och du har ju lagt den under hingstar. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Upp till toppen
Annons: