Annons:
Etiketthästsnack
Läst 1940 ggr
MiieRo
2012-01-24 08:30

Söker info!! :)

Hejsan!! Jag blev väldigt förälskad i denna ras.. Jag köpte min Tinker för 2 år sen.. hon har okänd stam och jag har letat efter fakta om henne sen jag köpte henne men inte hittat något om henne.. Hon heter Saskia född 1999.. fick 2005 ett föl som fick namnet Molly Maloun.. men mer än det vet jag inte.. så vet något om henne eller fölet så motages det gärna.. :)

sen i höstas köpte jag min lilla legolas född 1 maj 2009.. e. aragorn af sund u. annemoe.. Skulle vara kul att få kontakt med föräldrarnas ägare.. men kanske e långsökt.. har sett mamman men pappan vet jag inget om.. desutom om någon hade hans halv syskon så skulle det vara kul att ha kontakt med de.. :)

älskar mina gosisar.. det e en helt underbar ras.. jag e förälskad i den totalt.. :)

Mvh marie

Annons:
KKajsa
2012-01-24 09:35
#1

Testa att söka på www.sfic.forum24.se Mer IC trafik där än här.  Har du testat google?

Lycka till!

MiieRo
2012-01-24 11:13
#2

JAg har testat google utan napp.. så testade här med.. men tästar där med.. tack.. :)

KKajsa
2012-01-24 17:32
#3

hm länken fungerade ej. www.sfic.se så kan du klicka dig vidare, kostar inget att skriva på det forumet.

Upp till toppen
Annons: